Cypern, bara en natt bort!

Nu är det inte långt kvar innan jag åker till Arlanda och sätter mig på ett flygplan till Cypern. Har precis packat klart kläderna och ska snart bli färdig med allt annat. Matchen idag var inte den bästa. Spelade på grus mot Bällinge. Fick nog spela alla positioner förutom mittback och målvakt, inget man valde själv precis. Men aja vi förlorade med två-ett. Hem och packa som har tagit hela kvällen för mig. Ska bli grymt skönt att åka till värmen och att bara vara, klockers. Ska försöka lägg upp ett inlägg innan jag åker imorgon och kanske något i Cypern.
Kommer sakna mina bloggisar extremt himla mycket, och dom bästa helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0