Ännu en toppen helg!

Ännu en till toppen helg att lägg på minnet! Igår fredag var vi i Tierp hos Joel med en massa andra, Skräckfilmsmys och två timmars väntan på tåget för att någon hade hoppat framför.. Dagen görjade galant men natten kunde vi faktiskt hoppat över. Trevligt sällskap på tåget som var Magnus, Denise, Julia, Fanny och Julia. Vaknade idag vid tio och då plockade jag det sist ut ur mitt rum innan vi ska måla om. Ner på Gränby med mamma och fick med mig två koftor, trosor, tygskor, gladiatorskor och lösnaglar. Bra start på resan! Hem igen som då blev lite fix innan jag åkte in till staden och träffade Julia, Fanny, Denise och Jessica. Färdiga pizzor och redbulls för våran del blev det. Mötte Julia vid Stadshuset och vi åkte till Fanny och fixade maten. Sen var det bara att sätta sig på bussen till Alexis där John, Avin, Eric, Ludwig och Sharbel var. Grillning av marshmallows, musik och lite fotboll på tv. Haha vilken höjdare! Jag och Julia tog oss hem på varsin väg där hon åkte moppe med Sharbel och jag fick ta bussen. Hemma nu och ska snart sova efter en riktigt bra helg!


Bild från i fredags när vi sitter på tåget efter olyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0