Absolut voff-dag !

Jessica och Julia har ju berätta om dagen så då känner jag att jag inte behöver ta upp det igen. Men kan bara säga att du killen på Katarinaskolan är min största idol, du ska helt klar vara med på mitt bröllop och läsa tal! Har nog aldrig försökt hålla in mitt skratt så mycket! Final på fredag och det finns bara en sak, och det är vinst såklart haha. Verkligen en voff-dag idag. Lunch på donken, stan med Julia, plugga till No och snart är det träning och jag ska cykla till Diös, hur ska man klara det? Plus att jag somnade över böckerna, nej det är inte okej. Och
engelskan måste jag också skriva klart, ååh. Nej nu vill jag bara åka till Cypern, hoppas det bara blir av nu..




Vad säger man, jo man säger bara helt enkelt voff.                                                               
                                                                              

Kommentarer
Postat av: fanny :)

ja, jag hoppas med att cyern blir av :)<3

2010-04-21 @ 19:13:09
URL: http://ffaanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0