Svinsprutan

Förlåt för en jätte dålig uppdatering! Julia spelar nu Sm i Umeå & mitt internet har varit cp hela helgen. Man kan inte lita på trådlösa grejer asså. Men nu är det i full gång igen efter mycket tjat på att pappa ska fixa den. Voila det funka.
& Jag måste bara säga att jag är världens största mes. Igår tog jag och mamma svinsprutan och jag börja gråta bara för att kolla på sprutorna och kärringen som börja skämta om typ sprutorna och sticket. Sen blev det bara värre. Och nu kan jag inte röra min arm och jag mår dåligt! Många kan ''tro'' att mår dåligt för alla blev typ sjuka efter sprutan men jag vet faktiskt att jag mår dåligt!
Ingen träning för mej ikväll inte. :(


& jag vet att bilder från spanien är tråkigt men jag är på pappas dator. Så en bild från spanien eller ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0