Bäst

Gårdagen var verkligen bäst. Eller skolan i för sig, men det gick och fick lära sig lite matte i alla fall.. På hemvägen kom det som blev en stor del till det bästa. Jag, Jessica och Matilda tog en annan väg hem som inte har med saken att göra egentligen. Men efter ett tag känner jag hur hela cykeln börjar vingla (blev skjutsad av Jessi). Då jag säger "Asså vad gör du Jessi?!" Hon ställer sig upp och försöker få balans men kör på trottoarkanten och BOM ner in i busken, så Jessica landade mjukt och jag ännu mjukare, på henne. Haha vi dooog av garv! Sen åkte vi hem hit och fikade eftersom det var Daniels födelsedag, som också fick komma hem från sjukhuset en dag! Hihi. Höll på med min webbkamera, det var inte så tråkigt det heller, hah. På kvällen var det öppethus, bakade och bakade med Denise, yuuummi! Ja, det var bäst.
Idag så var det egentligen fotboll, men ingen av oss fyra var med, med olika orsaker. Cyklade tillbaka till skolan, hade HK prov.
Seee yaa!

Lite bilder från igår, kaoset på bilden ett och två haha.
(Ni som inte vet så kan man klicka på bilderna så blir dom större!)


Kommentarer
Postat av: emma lambeck

va gulliga flickor!jag älskar dig syster jessica / emma <3333333333333333333

2009-11-26 @ 15:43:37
Postat av: blomman

vad har hänt med daniel?

2009-11-26 @ 15:48:48
Postat av: julia

hahahaha emma, eller jessi? :)

han har fått en sjukdom

2009-11-26 @ 16:37:30
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: jessica

emma tog datan och jag hade bloggen uppe...

2009-11-26 @ 17:05:59
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: julia

haha (a)

2009-11-27 @ 21:18:32
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0