Välkommen hem

Skönt att komma ut, äntligen! Men nu är det faktiskt väldigt skönt att komma hem till hemmet mitt. Vakna när lill skiten Emma hoppa på mej och sa att jag skulle vakna. & så blev det, haha. Mami, jag, Emma & Victoria stack till stan nästa direkt där vi handla det sista. Träffa pappa på stan lite senare och familjen åt på Vila Romana. Gott!
Sen åkte jag och pappa till först barnenshus och köpte lego & starwars grejer till kusinerna. Fyfan va mycket det
blev!  Sen elgiganten och fyfan va mycket det blev där med. Avslöjar inget (a)
Sen en annan affär och sen hem. Mamma, Emma & Vickaaaan va på gränby hela dagen och shoppa där. Haha. Sen träffades vi alla här hemma och fikade och sen gömde alla sig i något rum och börja slå in tusen paket. Jag och Victoria satt i hennes rum och skratta så mycket när vi upptäckte att jag inte kan slå in paket. & sen ett aket till Emma, haha! Ska inte säga så mycket, för jag vet inte om hon läser här SOM jag tror! :o

Nu är jag heeeelt slut och ska slänga mej i soffan med pappa, ciao bella!

OCH JAG SAKNAR MATILDA & JULIA!


Kommentarer
Postat av: julia

miiiissss ..

2009-12-27 @ 11:41:14
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Anonym

julia och matilda :/..

2009-12-27 @ 21:28:11
Postat av: / denise

2009-12-28 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0