Utslängda

Vaknade vid halv elva tiden då Julia Blomqvist ringde och frågade om jag, hon och Denise skulle till Tunabergsskolan och titta på juldansen. Hade inget annat för mig så jag hängde såklart med. Fixade mig på en halvtimma och satte mig på bussen kvart över elva till stan. Träffade Julia och Denise där, tog bussen till Svartbäcken och gick sedan till skolan. Vi kom in helt utan problem men efter bara tio minuter blev vi utslängda av några lärare! Denise klarade sig såklart kvar och stannade inne medans jag och Julia fick stanna ute.. Vilken ovärd resa! Jag och Julia tog tio minuter senare bussen utan Denise till stan, åt lunch på Max Hamburgare.
Nu sitter jag hemma och slår in julklappar och ska snart till allians där jag ska ha sista träningen med distrikt, skönt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0