Storvreta cupen

Dåligt med inlägg från min del men har inte haft så mycket tid under julen. Min jul var ju alldeleles underbar, helt vitt ute och och fira med min underbara familj. Älskar denna tid på året! Men nu så har ju Storvreta cupen börjat och vi har äntligen släppt våran "vinnar torka". I söndags så spelade vi 0-0 mot Kungsängen, sjäv fick jag stå på sidan denna gången pga magsjuka.. Men som tur var så kunde jag vara med på söndagens andra match där vi mötte det finska laget SB-Pro Nurmijärvi, där vi vann tillslut med 3-2. Två vinster blev det idag också mot Lidås och Alba. Nu väntar den spännande semifinalen mot Bele Barkarby eller vårat andra FBC lag. Kom igen nu tjejer, TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0