Snart!

Idag vaknade jag med ett stort och brett leende, det är snö. Så himla fint! Men pga det så kom jag och Matilda tjugo minuter sent. Vi började att cykla, hade kommit en bit då vi insåg att det inte gick längre, inte plogat någon stans. Vi cyklade tillbaka hem. Klockan var 8.38, vi visste att bussen gick 8.39 och skolan började 8.40. Jobbigt läge? Vi sprang till busshållplatsen och då vi såg att det precis precis åkte iväg. Kollar åt höger och det kommer en till? Har liksom aldrig hänt, som taget ur en film haha. Åkte med den till stan. Kom fram och såg att den som tar oss till skolan kommer direkt, så vi hinner med den. Kommer in i klassrummet vid nio. Med andra ord var det tuuurbo snabbt! Kollade på film den lektionen. Sen var det prov på sexualkunskap, det gick fakttiskt bra. Efter det film igen, lunch och engelska då det var korsord och musik. Riktigt skönt, kan inte förstå att det är sista veckan, att det snart bara är en vecka kvar till självaste julafton!? I alla fall så var det fotboll sista, det var inte direkt jobbigt det heller. Alla fotbollslektioner borde vara så, det är oftast så tråkigt på dom.. Åkte hem, duscha, och sen kom Simon som just precis åkte. Är fett depri för det haha.. Nu ska jag, ja vad ska jag? Vet inte riktigt.
Meningen var att jag skulle skriva kort idag, men det gick ju som det gick! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0