Puss

Som Matilda skrev (?) Så "jobbade" vi på Max igår, haha aa det var ju som det var. Efter det var det match mot Björklinge, förlorade med 5-4, dom gjorde mål med en sekund kvar, kul? Nej.. Efter matchen åkte jag hem och åt. Pappa skjutsade mig sen till Simon. Sov där tills idag. Pappa kom och hämtade mig klockan tre. Fixade mig, och kom precis hem från Hammarskogs julbord. Riiiktigt god mat! Var där med Mamma, Pappa, Daniel, Mormor, Morfar, Stefan, Charlotta, Susanna & Gustav. Älskar det! Nu väntar jag på Simon som kommer kanske om en kvart? Medans kollar jag på Anna Ankas julprogram haha.. TÖNT!


Kommentarer
Postat av: DANNES FANBOI NUMBER ONE

DAAAAAAAAANIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-12-28 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0