Mjölkkkkk

Verkligen en asskönt skoldagidag. Om detta ens räknas som skola? Först fika vi med Christer, musigt med ljus och grejer. Sen så gick jag och Denise till fotbollen och det blev en massa mullning på vägen. Va inte med på fotbollen för jag är sjuk. & dom fick ha en lika chill träning som i tisdags, otur för mej. :(
Sen gick vi tillbaka till skolan och en massa mullning kom där med. Vi fick städa idag på hk:n, inteså tråkigt. Det gick iaf väldigt snabbt. När jag kom hem så frös jag dunder mycket att jag kastade mej själv i badet och åt en massa ostmackor med glögg. Åt ingenting idag för lunch & hk. Det va julgröt, hur äckligt som helst!

Nu ska jag snart kolla på Glee som är en av familjens nya favoriter, haha.   PUUUUUUUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0