Kärleken är början, mitten & slutet. - du är kärlek!

God jul allihopa! Hoppas ni har haft en dunder jul, det har iallafall jag haft. Mycket julmat och massor med paket, det är det vi gillar. Kusinerna kom till oss också så man fick dock vara barnvakt åt några bebisar. Sometimes fun, sometimes lite jobbigt.
Vaknade utan en Emma hoppandes på mej. Väldigt skönt att bara sova, sen så gick jag ner till familjen och fick mer presenter. & en vääldig god nyhet! :D

Idag har familjen bara spelat spel, kollat på film, och massa annat. Mamma började tidigt imorse med kalkonen så vi får riktigt amerikanskt julmat! Mums.
Nu ska jag ner och fixa mej och sen kommer massa folk.



Jag smiter klockan åtta till tv för att se på Shrek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0