Hemsk natt

Måste skriva att jag är sjukt trött och mår inte så bra. En hemsk natt har det varit, ja. Kom bara ihåg att jag inte kunde andas och att jag kostade fruktansvärt mycket. Kanske lite för mycket. Massa blod på min vägg och lite på kuddarna. Ingen va hemma när jag vakna, det va inte trevligt nej. Har bara legat i sängen med julmust vid min sida. Mamma och syskon kom typ nyss hem och då helst plötligt blev jag väldigt pigg. Även om man fick nyss feber..

Vi har nyss pyntat granen och lyssnar på julmusik. Mys.
(granen ser helt avlång ut, så är den inte.. Haha, stor & puffig!)


Imorn ska jag och mamma köpa stora rosetter till granen & mer gliiitter! Ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0