Hej du mitt vinterland

Rubriken säger ju verkligen allt! Är i stugan som ligger lite utanför Öregrund, blankis, vita toppar och fler decimeter djup snö utan för dörren är det ända man ser här, helt underbart! Kom ut till stugan vid tre tiden efter en tripp till grängy centrum, julgrans köp och julhandling i Östhammar. Påbörjade vårat "tradionella" julbak med knäck och ischocklad, dagens fail går till ischockladen såklart! Haha misslyckade helt o hållet, men ett nytt försök imorgon. Sen begav jag mig ut på promenad med hundarna, härligt härligt! Nu ska jag titta klart på Rambo som går på fyran, helt ovärd film men men vad kan man annars göra. Ska bara säga att jag saknar mina underbara vänner Julia Frank och Jessica Lambeck, puss på er!
                               undebara

  

Kommentarer
Postat av: julia

SAKNAR ER

2009-12-23 @ 18:04:01
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: jessica

JAG saknar ER me

2009-12-23 @ 19:37:14
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0