Göteborg imorn !

Nu har jag nyss hoppat ut från badet och ska nämligen börja packa till imorn. Då drar jag & Excaliburs till Göteborg! Kommer bli grymt kul! Vi får se om jag kommer kunna blogga men jag tror inte det. Julia & Matilda får skriva dubbelt mycket över helgen. På tåget fram & tillbaka kommer jag att behöva plugga sönder för vi hade prov i onsdags & nu imorn ! Obs. Men det löser sig!

Dagen idag har gått förbi sjukt snabbt, först svenska som va helt okej faktiskt sen fotboll. Vi dansa juldans som uppvärming. Fråga inte varför! Sen hk. Vi baka goda lussebullar, mihi.

Nu ska jag gå över till packningen. Kommer gå hur dåligt som helst för jag är sveriges sämsta packmänniska! & jag är seriös, önska mej lycka till iaf.
Kanske hinner blogga imorn för vi ska samlas vid centralen runt 10.


julia & johanna efter styrka! Haaaaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0