Du driver med mej ?

Nu har jag skrivit en text om gårdagen två gånger men jag råkar göra något så det går bort!
Jag blir gaaaaaalen.


Nu skriver jag snabbt om igår!
Börja med vanlig skola, efter lunch blev det juldans och betygs utdelniing med klassen. Vi tjejer åkte ner till stan och sa adjö till Denise. Jag, Jessica, M & J julhandlade lite och sedan åt vi på Panini (såklart).

Träffa Denise vid varmagubben och väntade på Joel & Alexander. Dom gick och hämtade ut biljetterna medan jag och Julia ''paxxaaa'' gubben. Dom kom tillbaka och vi fem satt på gubben medan Denise låg på marken och flumma? När det började närma sig klockan nio så stack vi ner till spegeln, köpte gott & satte oss till rätta på biostolarna med väntan att filmen skulle börja.

Några emosar satt framför oss och smsade varandra att det var jobbigt att fjortisar satt bakom dom (?).
Under filmen fick jag hostattack när ett popcorn fastnade i min hals. Julia fick delvis sendrag i hela benet och låg och splattrade på mej & Matilda.
Efter halva filmen fick jag panik att jag skulle åka buss ensam hem till lilla Sunnersta. Tvinga Julia att säga ja att jag skulle få sova hos henne och så blev det. ;)
Jag och Matilda somna då hos Julia efter bion. Mys va det.

Idag har Julia & Matilda jobbat på Max Hamburgare för innebandy laget och jag har julhandlat med mami, papi & emi. Snart ska vi kila över till grannarna och äta där sen mys.

Nu äntligen jullov!




Kommentarer
Postat av: julia

(såklart)

2009-12-21 @ 17:21:11
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: jessica

(såklart) ;)

2009-12-21 @ 19:40:46
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0