Dagens fail

Kom precis in från en sväng med motorcykeln och ska snart sova men passar på att slänga in ett inlägg medans jag är inne på datan. Slutade som trea i världens största cup, helt okej faktiskt men hade förväntat säg högre plasering men men. Åkte dessutom ut mot ett väldigt bra lag som tyvär var vårat älskade lag Bela Barkarby.. Kanske ska berätta om dagens fail? Jo så här var det, allt hände på min nuvarande älsklinga leksak, jo motorcykeln. Allt började med att jag skulle sätta igång den, då sätter jag mig på den ock ska dra i det jävla f*tt snöret som alltid går av, men nu hade jag faktiskt tur att det inte slets av, plus poäng! Med ett mirakel så fick jag igång den, men nu kommer det stora men, jag sätter mig på den och ska dra iväg med gasen i botten men jag kommer ingen vart.. Haha ser att jag står på en isfläck så jag ställer mig upp och sätter mig längre bak (dumt gjort!) medans jag gasar, plötsligt slår cykeln runt och jag flyger rakt ner på isen med motorcykeln över mig.. Har så jävlaaa ont i kroppen så det finns bara inte! Så motorcykeln är tyvär daskad, eller jag kanske?
Men imorgon vänta fin besök, ttp fast minus tedenlind tyvär..




Kommentarer
Postat av: julia

haha lille vännen då :(

gammal bild där vaa :)<3

2009-12-30 @ 13:44:06
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: trepp

vad för motorcykel:)?

2010-01-01 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0