Lucia

Igår så var jag ju som skrivet var hos Jessica. Mysigt som in i bomben var det. Blev tvungen att åka ner till stan för att ge pepparkakor och rabatthäften till folk i StPer med innebandy, lite pinsamt men två och en halvtimme gick snabbare än väntat! Efter det kollade jag och Matilda lite på H&M efter julklapp till hennes lillebrorsa men vi hittade ingenting. Hoppade på tvåan med Simon. Kom hem och kollade på tv och chillade.
Idag har jag haft match mot Vaksala, fotboll faktiskt för en gångs skull. Vi är redan vidare i DM, men vi vann med 6-0. Jag gjorde 5 mål, helt okej faktiskt hihi. Efter det har jag läst no till provet på tisdag, helt onödigt prov när alla betyg redan är satta..
Imorgon börjar jag klockan tjugo i tio vilket Jessica också gör. Nu ska jag läsa lite till och sen sova tidigt så jag är utvilad imorgon!
Just det, idag är det ju Lucia, saknar det vita snötäcket utomhus bara.. Men det får komma till julafton istället tycker jag! Pusshej.


Kommentarer
Postat av: lina

grattis snygging :D

2009-12-16 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0