Underbart!

Igår kom Denise hit vid sju åtta någonting. Vi fikade och hade kul, haha inte lite kul heller. Sen somnade vi till deprimusik och trängdes i min lilla säng. Vaknade vid halv nio, åkte halv tio till diös och hade fotboll och juldans. Efter så åkte jag & Matilda hem, fixade oss och sen till stan. Efter att ha genomsökt en hel lägenhet så hittade vi rätt. Vi tryckde och testade massa koder som skulle öppna dörrarna, men det gick inte då Matilda försökte öppna, och självklart så var den öppen.. Där befann sig Jessica och Denise. Vi gick till panini och åt. Efter det köpte jag ett par gosiga bianco skor. Träffade Alexander, Joel & Magnus ett tag med. Fanny kom lite senare.
Nu diggar jag till lite Taylor Swift låtar och längtar till imorgon, idolfinalen med Jessica, UNDERBART!


Riktigt sjuka, men otroligt roligt.
Seriösa? Svar: AAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: denise

älskar dig hjärtat !

2009-12-15 @ 18:59:01
Postat av: julia

älskar dig (a)

2009-12-16 @ 17:23:58
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0